„Imagine Logo“ komandos

Komanda Pavyzdys Paaiškinimas
atgal (at) at 100 Vėžliukas paeina atgal nurodytą žingsnelių skaičių
bet.kas pr bet.kas pateikia atsitiktinę reikšmę priklausomai nuo komandos, su kuria buvo panaudota
dėmesio

dėmesio "v1

dėmesio visi

vėžliukai, nurodyti komandoje, tampa aktyvūs (vykdo nurodytas komandas)
dešinėn (dš) dš 90 Vėžliukas pasisuka dešinėn nurodytu kampu
eisim (es) es Vėžliukas judės nepiešdamas
kairėn (kr) kr 90 Vėžliukas pasisuka kairėn nurodytu kampu
kartok kartok 4 [pr 70 kr 90] Nurodoma, kiek kartų ir ką kartoti  

pieštuko.spalva! (psp!)

pasirink.pieštuko.spalvą (ppsp)

pieštuko.spalva! "raudona Pieštuko spalva pakeičiama komandoje nurodyta spalva
pieštuko.storis! (ps!) ps! 7 Nurodoma, kokio storio liniją brėš vėžliukas
priekin (pr) pr 70 Vėžliukas paeina pirmyn nurodytą žingsnelių skaičių
spalvink spalvink Nuspalvinama uždara sritis

spalvinimo.spalva! (ssp)

pasirink.spalvinimo.spalvą (pssp)

spalvinimo.spalva! "raudona Nurodoma spalvinimo spalva

trept

trept Vėžliukas palieka antspaudą

valyk

valyk Išvalomas vėžliuko laukas nekeičiant jo vietos ir krypties

valyk.vėžliuko.lauką (vvl)

vvl Išvalomas vėžliuko laukas, vėžliukas grįžta į pradinį tašką

Procedūra

Procedūra – tai komandų, užrašytų pagal tam tikras taisykles, grupė.

Procedūra

pradedama žodeliu tai,

po to rašomas procedūros  vardas,

naujoje eilutėje rašomos vykdymo komandos,

užbaigiame žodžiu taškas. 

 

 

Procedūros struktūra
Procedūros struktūra
classroom.google.com
classroom.google.com

Kontaktai

 

 

 

 

 

 

 

 mokdarbiai@gmail.com

 

VORATINKLIS